duminică, 12 februarie 2012

Despre mine si anime

Pei , eu ador anime-urile si de aceea am făcut un blog . In curând voi face și un forum dedicat fanilor anime . Desigur vor fi categorii și cu manga fiindcă sunt persoane care se uita și la manga. Eu , una ma uit la anime-uri de 1 an. Primul meu anime a fost InuYasha , pe care îl recomand cu mare drag , are ceva episoade dar nu o sa te plictisești niciodata uitându-te la el.


Apoi am început sa ma uit la Full Metal Alchemist BrotherHood ,pe primul nu îl găsesc..Desigur în acest anime este multa acțiune și drama , este recomandat copiilor de peste 17 ani.O mica poza cu cei din anime..


De aici nu prea mai tin minte care a fost al 3-lea. In special imi plac anime-urile cu romanta in ele. Chiar ieri am terminat Bokura Ga Ita un anime despre viata de liceu , prietenie si foarte multa dragoste. Hai ca a fost si comedie pe aici pe colo.


Tot ieri a aparut episodul 117 din Fairy Tail , l-am vazut si am observat ca au inceput sa schimbe cate ceva la el , au mai eliminat din actiune si au adaugat comedie, oricum e bine si asa.

Deci ce ar mai fi se zis...am vazut si eu primul sezon din Naruto , PORCARIE MAAARE. Ma tot intreb ce le plac astora..oricum nu conteaza. Dar aici sunt sa critic si sa apreciez anime-urile.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu